Forumoverzicht   Help   Leden   Gebruikerspaneel
Uitloggen
Forumoverzicht Kunst, Cultuur & Muziek Graphics

castles

Show je skills! Photoshop, Paint etc. Post hier al je creaties!

Moderators: Didiii, Rick, Kenny'J, Thomas

castles

Ongelezen berichtdoor Jasper » ma 30 aug 2010, 14:07

ik weet dat het niet 100% in dit topic thuishoort, maar ik wist ook niet waar het anders te plaatsen Afbeelding
en ik vond toch dat iemand het eens mocht zien

nu, iemand bekend met het spel stronghold?
ik wel, en ik speel het, en de laatste tijd ben ik uit verveling zelfs een beetje verslaafd geworden
ik ben dus begonnen met een fort, het is nog niet af, maar dit moet een kleine indruk geven ervan

Afbeelding
dit is dus de front wall, deze ligt in een dal, en is de enige toegang weg, erachter ligt een brug dit is een muur die naar bodem niveau is gebracht met de loweringwall trick, mocht je het niet kennen, het is klote het duurt lang en gaat snel mis (en toch zijn alle pleinen in de stad ermee gemaakt Afbeelding )

Afbeelding
dit is de haven van de stad, niet groot ik weet, maar wel een geinig detail

Afbeelding
dit is een van de watervallen, het meer waar de brug door gaat is omringd door deze, en ik vindt hem zelf goed gelukt

nu komt het echte werk, de main city, hier ben ik enkele dagen mee bezig geweest dus geen commentaar op deze foto's, zeik die hierboven dan maar af Afbeelding

Afbeelding
dit is de main gate van de stad, er zijn 2 levels, het doolhof deel beneden, en het enorme deel boven, dit is de poort die beiden scheidt, en het leuke ervan is, hij is gebouwd op een trap Afbeelding

Afbeelding
dit is de stad vanaf het plein gezien, via de rechterkant, je ziet wat fonteintjes en een stukje van de brug, en in het midden, mijn oogappel, het plein van de lowering wall trick, met fontein in het midden, hier heb ik zeker 2 dagen aan gewerkt, i know NO LIFE Afbeelding

Afbeelding
hier zie je de stad, vanaf het plein via de linkerkant, je ziet hetzelfde plein, een stuk van de brug, en vanaf hier kun je zien dat er meerdere hogere delen in de stad zijn

ik vindt het jammer dat deel 1, niet de special effects heeft van deel 2(foto's maken vanuit het zichtveld van de koning), ook dat ik de stad niet in beweging kan laten zien Afbeelding
zodra de stad af is plaats ik waarschijnlijk nog wat images, ik hoop dat jullie deze in ieder geval al leuk vonden om te zien
Jasper
Uitverkoren
Uitverkoren

Re: castles

Ongelezen berichtdoor Nawid » di 05 okt 2010, 18:42

Mijn god, je had echt niets te doen he :D

Dat is echt veel werk!
Nawid
Beheerder
Beheerder

Highscores: 12

Re: castles